Νέος Κινητήρας Υψηλής Σχέσης Συμπίεσης
Ο νέος κινητήρας χάρη στην υψηλή σχέση συμπίεσης 12.3:1, προσφέρει υψηλές επιδόσεις με χαμηλότερη κατανάλωση.
Τετραβάλβιδος, υγρόψυκτος, κινητήρας με απόδοση 39,5 ίππους στις 9.500 σ.α.λ.
Με δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής και λίπανση υγρού κάρτερ, εμφανίζει τη μέγιστη ροπή 32,8Nm στις 7.500 σ.α.λ.
Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι έξι σχέσεων και η τροφοδοσία γίνεται με ηλεκτρονικό ψεκασμό της BOSCH. Η μονάδα EFI της BOSCH τελευταίας γενιάς, πέραν του ψεκασμού καυσίμου βελτιστοποιεί τη λειτουργία του βεντιλατέρ ψυγείου, τις λειτουργίες sport & fuel-saving.
Μονόδρομος και Υποβοηθούμενος Συμπλέκτης
Η V350 διαθέτει μονόδρομο και υποβοηθούμενο συμπλέκτη με τη συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας να είναι πιο προβλέψιμη και σταθερή σε απότομο κατέβασμα ταχυτήτων ή κλείσιμο του γκαζιού, μειώνοντας το φρένο κινητήρα, ενώ δίνει πιο ελαφριά αίσθηση στη μανέτα του συμπλέκτη.
Νέα Γεννήτρια
Νέα Μέθοδος Χύτευσης Κυλίνδρου
ECO & SPORT Χαρτογράφηση
Με διπλή χαρτογράφηση, ο αναβάτης μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε δύο λειτουργίες, την “Ε” (eco) για εξοικονόμηση καυσίμου σε διαδρομές μεγάλων αποστάσεων ή την “S” για γρήγορη και απαιτητική sport οδήγηση. Κατά τη λειτουργία εξοικονόμησης καυσίμου το πρόγραμμα παρεμβαίνει προσωρινά μεταβάλλοντας τη χαρτογράφηση σε sport λειτουργία όταν οι στροφές του κινητήρα ξεπεράσουν τις 7.000 στροφές, διευκολύνοντας τον αναβάτη σε προσπέραση έκτακτης ανάγκης.
Αποτελεσματικό Σύστημα Ψύξης
Μεγαλύτερο Φιλτροκούτι – Νέο Φίλτρο Αέρα
Εντυπωσιακής Σχεδίασης Εξάτμιση
Το τελικό της εξάτμισης που βγαίνει χαμηλά από τη δεξιά πλευρά της μοτοσυκλέτας, είναι καλυμμένο πίσω από ένα όμορφο κάλυμμα που ταιριάζει στο στιλ της V350, διατηρώντας την εικόνα της “καθαρή”. Οι σωλήνες εξαγωγής και το τελικό έχουν επανασχεδιαστεί και είναι πλέον μεγαλύτερα σε μέγεθος, με καλύτερη ροή αέρα αλλά και μειωμένο ήχο προκειμένου να πληρούνται οι νέες προδιαγραφές, με ταυτόχρονα οφέλη στην κατανομή της ροπής στις χαμηλές στροφές.
Ηλεκτρικό Κλείδωμα
Στον ηλεκτρονικό εξοπλισμό της V350 συμπεριλαμβάνεται και το ηλεκτρικό κλείδωμα της τάπας του ρεζερβουάρ, το κλείδωμα της σέλας και το κεντρικό κλείδωμα της μοτοσυκλέτας, με το πάτημα ενός κουμπιού.
Σύστημα Ελέγχου Πίεσης Ελαστικών TPMS
Το γερμανικό και υψηλής ακρίβειας σύστημα TPMS παρακολουθεί, ενημερώνει για τη σωστή πίεση και θερμοκρασία των ελαστικών και προειδοποιεί σε περίπτωση μη φυσιολογικής πίεσης στην οθόνη της μοτοσυκλέτας.
Η βέλτιστη κατάσταση των ελαστικών μέσω του TPMS προσφέρει ασφάλεια, οικονομία καυσίμου, μείωση εκπομπών CO₂, μεγαλύτερη διάρκεια ζωής και βελτιωμένη συμπεριφορά των ελαστικών
Έγχρωμη TFT Οθόνη
Η έγχρωμη οθόνη υψηλής ανάλυσης (HD), υψηλής φωτεινότητας (HB), TFT/LCD με τεχνολογία IPS για μεγαλύτερη γωνία θέασης, διαθέτει αυτόματη ρύθμιση επιπέδου φωτεινότητας ανάλογα με τις συνθήκες φωτισμού που επικρατούν στο περιβάλλον.
Έχει τέσσερα εξατομικευμένα θεματικά interfaces για να επιλέξει ο αναβάτης αυτό που του ταιριάζει. Διαθέτει λειτουργίες όπως συνδεσιμότητα με κινητό τηλέφωνο μέσω Bluetooth και πληροφορίες για τη θερμοκρασία και την πίεση των ελαστικών σε πραγματικό χρόνο.
Σύστημα Keyless Gen 2.5
Το επαγωγικό κλειδί Gen 2.5 διαθέτει προηγμένη τεχνολογία κρυπτογράφησης με εξαιρετική αντικλεπτική προστασία.
Η ενσωματωμένη κεραία HF ενισχύει το σήμα του πομπού που αναγνωρίζεται από τη μοτοσυκλέτα όταν βρεθεί σε απόσταση 1,5 μέτρου. Με θέση για μπρελόκ, το Keyless σύστημα τελευταίας γενιάς έχει δείκτη αδιαβροχοποίησης IP67. Σε συνδυασμό με την ηλεκτρονική κλειδαριά τιμονιού δεύτερης γενιάς, προσφέρει στον αναβάτη την καλύτερη δυνατή εμπειρία, διευκολύνοντας την καθημερινότητά του.
Διαθέτει επίσης ενσωματωμένο σένσορα, που λειτουργεί ακόμα κι αν η στάθμη μπαταρίας του πομπού είναι χαμηλή.
LED Πίσω Φωτιστικό Σώμα
Διπλή Θύρα USB QC3.0
Προστατευτικά “Μανιτάρια”
Αναδιπλούμενα Μαρσπιέ Συνεπιβάτη
Τα πολύ όμορφα ανδιπλούμενα μαρσπιέ του συνεπιβάτη, “φωλιάζουν” στα πλαϊνά πλαστικά, δημιουργώντας μια ενιαία αισθητική.
Χυτοί Αλουμινένιοι Τροχοί
Εντυπωσιακές είναι και οι χυτές ζάντες από ένα ελαφρύ κράμα αλουμινίου, αλλά αυτό που εντυπωσιάζει ακόμη περισσότερο είναι η σχεδίασή τους, ενισχύοντας ακόμη περισσότερο το στιλιστικό προφίλ της μοτοσυκλέτας.
Φρένα J.Juan και ABS
Αναβαθμισμένες Αναρτήσεις
Οι αναρτήσεις της V350 αποτελούνται από ένα ανεστραμμένο πιρούνι 43mm μπροστά, με μεγαλύτερο ποσοστό ακαμψίας και διαφορετικές εσωτερικές ρυθμίσεις, ενώ το αμορτισέρ πίσω, διαμέτρου 52mm, έχει κι αυτό μεγαλύτερο έμβολο, νέα settings και χαρακτηριστικά που συναντώνται σε μεγαλύτερες μοτοσυκλέτες.
Μονόμπρατσο Αλουμινένιο Ψαλίδι
Το εντυπωσιακό σε εμφάνιση και στιβαρό σε αίσθηση μονόμπρατσο ψαλίδι, έχει κατασκευαστεί με την πιο εξελιγμένη μέθοδο χύτευσης του εργοστασίου. Χάρη στο συνδυασμό εξειδικευμένων υλικών και της συγκεκριμένης τεχνολογίας, το αλουμινένιο ψαλίδι αποκτά την ακαμψία και τις μελετημένες ελαστικότητες ενός αντίστοιχου ατσάλινου, με σημαντικά όμως μειωμένο βάρος και τα αντίστοιχα οφέλη στη δυναμική συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας.
Χαμηλό Ύψος Σέλας
Πίσω Ελαστικό με Φαρδύ Πέλμα
Το ιδιαίτερο στιλ της V350 ολοκληρώνεται και με το φαρδύ πίσω ελαστικό διάστασης 180/55-17, που τονίζει τον power cruiser χαρακτήρα της.
Τιμή: 4.795 €
Στην τιμή δεν συμπεριλαμβάνονται μεταφορικά και έξοδα πινακίδας
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ | Τετράχρονος |
ΚΥΛΙΝΔΡΟΙ/ΒΑΛΒΙΔΕΣ | 1 / 4 |
ΨΥΞΗ | Υγρόψυκτο |
ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑ | EFI |
ΚΙΒΩΤΙΟ | 6 Ταχύτητες |
ΙΣΧΥΣ | 39,5ps / 9500rpm |
ΡΟΠΗ | 32,8Nm /7.500rpm |
ΕΚΚΙΝΗΣΗ | 6 Ταχύτητες |
ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ | 14 L |
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ | 4,0L /100km (WMTC3) |
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ (ΜxΠxΥ) | 1430mm |
ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΑΠΟ ΕΔΑΦΟΣ | 179mm |
ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ | 765mm |
ΒΑΡΟΣ (ΠΛΗΡΕΣ ΥΓΡΩΝ) | 188 kg |
ΦΡΕΝΑ ΕΜΠΡΟΣ | Δίσκος 320mm με τετραπίστονη ακτινική δαγκάνα J.Juan και ABS |
ΦΡΕΝΑ ΠΙΣΩ | Δίσκος 265mm και ABS |
ΕΜΠΡΟΣΘΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ -ΔΙΑΔΡΟΜΗ | Ανεστραμμένο πιρούνι 143mm – 43mm |
ΟΠΙΣΘΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ | Monoshock 52mm |
ΕΜΠΡΟΣΘΙΟ ΕΛΑΣΤ. | 120/70R-17 |
ΟΠΙΣΘΙΟ ΕΛΑΣΤ. | 180/55R-17 |