Σύγχρονα φουτουριστικά φώτα LED
Μπροστά ο τετραπλός LED προβολέας συνδυάζεται με τα LED φώτα θέσης δημιουργώντας μία εντυπωσιακή αιχμηρή όψη.
LED 3D Optical Film
Το πίσω φωτιστικό σώμα LED, χάρη σε μία ειδική μεμβράνη, δημιουργεί μία χαρακτηριστική 3D εικόνα φλόγας με την έντασή της να αυξάνει κατά την πέδηση.
Πολυλειτουργικός LCD πίνακας οργάνων
Κεντρική έγχρωμη TFT LCD οθόνη 4.5” με αυτόματη ρύθμιση επιπέδου φωτεινότητας και 3 εξατομικευμένα θεματικά interfaces. Κάθε interface προσφέρει 5 διαφορετικές οθόνες με επίκεντρο το στροφόμετρο, το ταχύμετρο, το ρολόι, τον μερικό χιλιομετρητή ή τις πληροφορίες του οχήματος, εστιάζοντας στις ανάγκες πληροφόρησης του αναβάτη.
Στο δεξί τμήμα υπάρχει έγχρωμη οθόνη με ενδείξεις τάσης μπαταρίας, χιλιομετρητή λαδιού, στάθμης βενζίνης, μερικό και ολικό χιλιομετρητή.
Στο αριστερό τμήμα βρίσκονται όλες οι απαραίτητες λυχνίες ειδοποίησης.
Κατανομή βάρους 50:50 με άρτια οδηγική συμπεριφορά
Με σταθερή στήριξη του κινητήρα, στο κέντρο του πλαισίου του οχήματος, επιτυγχάνεται άριστη κατανομή βάρους 50-50 εμπρός-πίσω και ακαμψία πλαισίου.
Κορυφαίες επιδόσεις
Ο δικύλινδρος σε σειρά, υγρόψυκτος, 8βάλβιδος, DOHC κινητήρας με υγρό συμπλέκτη, έχει μέγιστη απόδοση 46 ίππους στις 6.750 σ.α.λ και μέγιστη ροπή 50Nm στις 5.250 σ.α.λ.
Ένα έμβολο αδράνειας αποσβένει τους κραδασμούς για βελούδινη λειτουργία του κινητήρα.
Η αύξηση του κυβισμού στα 508cc προσέδωσε αύξηση των επιδόσεων στα ανώτερα όρια που επιτρέπεται με άδεια οδήγησης κατηγορίας Α2.
Υποδειγματική λειτουργία του συστήματος αναρτήσεων
Το στιβαρό Upside Down πιρούνι 41mm, που “δένει” στο λαιμό του πλαισίου με διπλές πλάκες, δημιουργεί επιπλέον ακαμψία στο σύνολο.
Το πίσω τμήμα αποτελείται από μακρύ ψαλίδι αλουμινίου που πάνω του εδράζει η πίσω ανάρτηση αερίου-λαδιού, με δυνατότητα εξατομίκευσης μέσω της μικρομετρικής προφόρτισης και με μοχλικό σύστημα, προσφέροντας προοδευτικότητα στη λειτουργία της ανάρτησης αλλά και σταθερότητα στην οδήγηση.
Το σύστημα αναρτήσεων σε συνδυασμό με το πλαίσιο από ανοξείδωτο ατσάλι, επιτρέπει στον αναβάτη να ξεπεράσει τις δυσκολίες του δρόμου και σε γρήγορες εναλλαγές κατεύθυνσης σε στροφές, εύκολα και με υψηλή ταχύτητα.
Διπλή απόληξη – Εκπληκτικός ήχος
Η εξάτμιση ακολουθεί τη σχεδίαση της ουράς, όντας ανασηκωμένη, καταλήγοντας μέσω ενός σιγαστήρα σε διπλή απόληξη, προσφέροντας έναν βαθύ ήχο που βελτιώνει την εμπειρία οδήγησης
Απόλυτη απόδοση κατά την πέδηση
2 κυματιστά δισκόφρενα διαστάσεων 275mm, με διπλές ακτινικές δαγκάνες 4 εμβόλων μπροστά και ένα κυματιστό 275mm πίσω. Το σύστημα πέδησης διαθέτει ABS από την CONTINENTAL.
Οι μανέτες φρένων είναι ρυθμιζόμενες 4 θέσεων.
Keyless Σύστημα Ελέγχου και έξυπνο κλειδί
Άριστη αεροδυναμική προστασία
Ο ανεμοθώρακας πάχους 3mm, είναι ρυθμιζόμενος 2 θέσεων.
Χάρη στην αεροδυναμική μελέτη του επιτυγχάνει βέλτιστη μείωση του θορύβου και μείωση της πίεσης του αέρα, ακόμη και σε ταξίδια με υψηλή ταχύτητα.
Μεγάλος κεντρικός αποθηκευτικός χώρος
Ο 37 λίτρων αποθηκευτικός χώρος κάτω από τη σέλα είναι φωτιζόμενος.
Θα φιλοξενήσει 1 full face κράνος ή 2 τύπου Jet.
Το άνοιγμα της σέλας γίνεται με υδραυλικό τρόπο από button δίπλα στην κλειδαριά.
Επιπλέον χώροι
Στο εσωτερικό τμήμα της ποδιάς, υπάρχουν επιπλέον δύο κλειστοί αποθηκευτικοί χώροι με τον έναν από αυτούς να διαθέτει παροχή φόρτισης USB QC 3.0.
Άνεση και Εργονομία
Αναβάτης και συνεπιβάτης μπορούν να απολαύσουν το διπλό κάθισμα με τις πολλαπλών υλικών αντιολισθητικές επιφάνειες, το μαξιλάρι στήριξης της μέσης του αναβάτη και την εύκολη στήριξη του μηρού και για τους δύο.
Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε διαφορετικά στιλ οδήγησης, σε όρθια θέση ή σε Cruise στάση με στήριξη των ποδιών στο εμπρός τμήμα της ποδιάς.
Supermaxx S3 – Ελαστικά αποκλειστικής σχεδίασης
Οι πεντάκτινοι 15” τροχοί είναι κατασκευασμένοι από ανθεκτικό ελαφρύ αλουμίνιο που μειώνει το βάρους τους έως 37%, ενώ η MAXXIS σχεδίασε αποκλειστικά για τις ανάγκες του MAXSYM TL το ελαστικό Supermaxx S3, χρησιμοποιώντας το πιο σύγχρονο υλικό “HDFS FULL-SILICA“ που παρέχει ταχύτατη προθέρμανση του ελαστικού και εξαιρετική πρόσφυση.
Εμπνευσμένη σχεδίαση
• Sport εμφάνιση με δυναμικές επιδόσεις, άνεση, άριστη συμπεριφορά
• Μεταξόνιο 1543mm για Sport οδηγική συμπεριφορά
• Μοναδικό αναγνωρίσιμο σύστημα φωτισμού LED
• Πάνελ με 2 έγχρωμες οθόνες
Τεχνολογική υπεροχή
• 2 κύλινδροι σε σειρά 508cc
• 8-βάλβιδος, 4-τράχρονος, DOHC κινητήρας
• Μέγιστη ισχύς 46 ps/ 6.750 σ.α.λ. (Δίπλωμα Α2)
• Μέγιστη ροπή 50 Nm/5.250 σ.α.λ.
• Κατανομή βάρους 50/50
• Έμβολο αδράνειας για βελούδινη λειτουργία
Μέγιστη ασφάλεια
• Διπλοί εμπρός δίσκοι 275mm με τετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες
• Πίσω δίσκος 275mm
• Σύστημα ABS Continental
• Upside-down πιρούνι
• Πίσω σύστημα ανάρτησης με ψαλίδι και αμορτισέρ αερίου-λαδιού με συνδετικό βραχίονα
• Τροχοί 15”
• Ελαστικά αποκλειστικής σχεδίασης MAXXIS Supermaxx S3
Άνεση
• keyless σύστημα ελέγχου και έξυπνο κλειδί
• Εργονομική θέση για αναβάτη και συνεπιβάτη
• Επιλογή ανάμεσα σε διαφορετικά στιλ οδήγησης (όρθια θέση / cruise)
• Αεροδυναμική μελέτη ανεμοθώρακα ρύθμισης 2 θέσεων
• Υδραυλικό άνοιγμα της σέλας με μεγάλο αποθηκευτικό χώρο
• 2 κλειστοί αποθηκευτικοί χώροι στο εσωτερικό της ποδιάς με παροχή φόρτισης USB Q.C. 3.0
• Αυτόματο χειρόφρενο με τη χρήση του πλαϊνού σταντ
Τιμή: 8.295 €
Στην τιμή δεν συμπεριλαμβάνονται μεταφορικά και έξοδα πινακίδας
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ | Τετράχρονος, DOHC |
ΨΥΞΗ | Υγρόψυκτος |
ΚΥΛΙΝΔΡΟΙ/ΒΑΛΒΙΔΕΣ | 2 Παράλληλοι / 8 |
ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑ | EFI KEHIN |
ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ x ΔΙΑΔΡΟΜΗ | 68.0mm x 70.0mm |
ΕΚΚΙΝΗΣΗ | Μίζα |
ΙΣΧΥΣ | 46ps /6750rpm |
ΡΟΠΗ | 50Nm /5250rpm |
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ | 4,5 L /100km (WMTC3) |
ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ | 12.5 L |
ΒΑΡΟΣ | 227 kg |
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ (ΜxΠxΥ) | 2215x800x1442 |
ΦΡΕΝΑ ΕΜΠΡΟΣ | 2 Δίσκοι 275 mm Με τετραπίστονες ακτινικές Δαγκάνες |
ΦΡΕΝΑ ΠΙΣΩ | Δίσκος 275 mm |
ABS | Δικάναλο CONTINENTAL |
ΕΜΠΡ. ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ – ΔΙΑΔΡΟΜΗ | Ανεστραμμένο Πιρούνι 41mm – 120mm |
ΟΠ. ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ | Ψαλίδι με Αμορτισέρ Αερίου-Λαδιού με Συνδετικό Βραχίονα |
ΕΜΠΡΟΣΘΙΟ ΕΛΑΣΤ. | 120/70-15 56H |
ΟΠΙΣΘΙΟ ΕΛΑΣΤ. | 160/60-15 67H |