
Full LED φωτισμός
Τεχνολογία και vintage αισθητική συνυπάρχουν στο ROCKSTAR 500
Full LED φωτιστικά σώματα – Full vintage αισθητική
Κινητήρας Υψηλών Επιδόσεων
Στην καρδιά του ROCKSTAR 500 είναι ο δοκιμασμένος δικύλινδρος, υγρόψυκτος, 8-βαλβιδος, 6-τάχυτος κινητήρας της Loncin,
43 ίππων και μέγιστης ροπής 40.5 Nm.
Η τροφοδοσία του ROCKSTAR 500 γίνεται από το σώμα ηλεκτρονικού ψεκασμού της BOSCH.
Η μόλις 3,9 λίτρα ανά 100 χλμ. κατανάλωση, σε συνδυασμό με το μεγάλο ρεζερβουάρ 18L δίνει αυτονομία που μπορεί να ξεπεράσει τα 450Km.
Τροχοί αλουμινίου & PIRELLI ελαστικά
Οι εντυπωσιακές ζάντες από ελαφρύ κράμα αλουμινίου για μείωση του βάρους, προσδίδουν παράλληλα υψηλή ανθεκτικότητα.
Τα Radial ελαστικά της PIRELLI της σειράς MT60 , διαστάσεων 110/80-18 μπροστά και 160/60-17 πίσω, εξασφαλίζουν υπέροχο κράτημα, ενώ ο βελτιωμένος σχεδιασμός του πέλματος τους ενδείκνυται για χρήση σε όλες τις καιρικές συνθήκες και σε όλα τα εδάφη.
Μονόμπρατσο ψαλίδι κράματος αλουμινίου
Το μονόμπρατσο ψαλίδι, αποτελεί ένα από τα σημεία αναφοράς του ROCKSTAR 500
Με όμορφο και ομοιογενές σχήμα, προσδίδει μία άγρια ομορφιά στη μοτοσυκλέτα, βοηθώντας παράλληλα στην απλή και γρήγορη αποσυναρμολόγηση και συναρμολόγηση του πίσω τροχού.
Πέδηση με υπογραφή NISSIN
Το ROCKSTAR 500 εμπνέει σιγουριά στον αναβάτη με δύο κυματοειδείς δίσκους μεγάλης διαμέτρου – 300mm – εμπρός και έναν κυματοειδή δίσκο 240mm πίσω.
Οι διπίστονες δαγκάνες σε κάθε δίσκο φέρουν την υπογραφή της NISSIN.
Το δικάναλο σύστημα ABS φέρει τρεις επιλέξιμες ρυθμίσεις λειτουργίας.
Αναρτήσεις KAYABA
Το σύστημα αναρτήσεων του ROCKSTAR 500 είναι της Kayaba (KYB).
Με ανεστραμμένο πιρούνι διαμέτρου 41 χιλ και διαδρομής 155 χιλ εμπρός και μονό αμορτισέρ διαδρομής 80 χιλ με μοχλικό πίσω.
Ευκρινής LCD Οθόνη
Το ROCKSTAR 500, διαθέτει μεγάλη LCD οθόνη με διακριτική σχεδίαση, χωρίς να μειώνει τη scrambler αισθητική του.
Μοναδικής σχεδίασης σέλα
Η ενιαία σέλα δημιουργεί δύο επίπεδα και έρχεται σε πλήρη αρμονία με το retro στιλ.
Τιμή: 5.995 €
Στην τιμή δεν συμπεριλαμβάνονται μεταφορικά και έξοδα πινακίδας
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ | Τετράχρονος |
ΚΥΛΙΝΔΡΟΙ/ΒΑΛΒΙΔΕΣ | 2 Παράλληλοι / 8 |
ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑ | EFI BOSCH |
ΦΥΞΗ | Υγρόψυκτο |
ΙΣΧΥΣ | 43 ps/8500 rpm |
ΡΟΠΗ | 40.5 Nm/6500 rpm |
ΦΡΕΝΑ ΠΙΣΩ | Κυματοειδής Δίσκος 240 mm με διπίστονη Δαγκάνα Nissin |
ΦΡΕΝΑ ΜΠΡΟΣΤΑ | 2 Κυματοειδείς Δίσκοι 300 mm με διπίστονες Δαγκάνες Nissin |
ΕΜΠΡΟΣΘΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ (ΔΙΑΔΡΟΜΗ /ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ) | Ανεστραμμένο Πιρούνι KAYABA (155mm / 41mm) |
ΟΠΙΣΘΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ (ΔΙΑΔΡΟΜΗ) | Monoshock KAYABA (80mm) |
ΕΛΑΣΤΙΚΟ ΕΜΠΡΟΣ | 110/80-18 Τubeless Radial PIRELLI |
ΕΛΑΣΤΙΚΟ ΠΙΣΩ | 160/60-17 Τubeless Radial PIRELLI |
ΜΕΤΑΔΟΣΗ | 6 Ταχύτητες |
ΕΚΚΙΝΗΣΗ | Μίζα |
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ (ΜxΠxΥ) | 2110mm x 895mm x 1145mm |
ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ | 805mm |
ΒΑΡΟΣ | 194 kg |
ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ | 18 L |
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ | 3.9 l/100km |